مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-19اقتصادي

گام های فولاد قائنات در «جهش تولید»| فولاد قائنات به شبکه برق کشور متصل شد


پست 400 کیلو ولت فولاد قائنات به شبکه برق کشور متصل شد تا این واحد بزرگ صنعتی یک گام دیگر به بهره برداری نزدیک شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، با تلاش کارکنان مجتمع فولاد قاینات و شرکت برق خراسان جنوبی خط و پست اتصال فولاد قائنات به شبکه برق کشور400 کیلو ولت خاوران فولاد قاینات به شبکه سراسری برق متصل شد که برای این اقدام خط پست شادمهر به خاوران و خاوران به شهید کاوه قاین متصل شد.

با راه اندازی این پست، ترانس 315 مگاولت آمپر با ولتاژ 400 کیلوولت پس از پایش متوالی 72 ساعت از طریق سوییچ گیر های به ترانس های 33 کیلو ولت واحد احیاء مستقیم متصل می شود تا فاز یک مجتمع عظیم فولاد قائنات آماده بهره برداری شود.

پیش از این هم خط گاز مجتمع با حضور استاندار و خط انتقال آب به واحد احیاء با حضور دکتر نادری مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران تست و راه اندازی شد.

مرحله اول طرح فولاد قائنات در قالب تولید آهن اسفنجی با ظرفیت سالانه هشتصد هزار تُن هم اکنون بیش از 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و براساس پیش بینی های صورت گرفته، دهه فجر به بهره برداری می رسد.

این طرح مهم ترین طرح در میان 19 طرح جهش تولید استان در سال جاری است که با سرمایه گذاری هشت هزار میلیارد ریالی در دو بخش تولید آهن اسفنجی و فولاد سازی در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های فولاد قائنات در «جهش تولید»| فولاد قائنات به شبکه برق کشور متصل شد

گام های فولاد قائنات در «جهش تولید»| فولاد قائنات به شبکه برق کشور متصل شد